Laatste dagen - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marieke Jonge - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Marieke Jonge - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 December 2011 | Hongarije, Boedapest

Bij deze mijn laatste blog vanuit Boedapest!

Ik had echt bedoelingen om mijn blog eerder te update, maar ik was dit keer ontzettend druk! Door al die drukte vliegt de tijd wel om. Het is inmiddels 13 december en over 3 nachtjes slapen staat mijn terugreis op de planning.

Vorige week moest ik helaas het Nederlandse sinterklaas missen. Toch kreeg ik cadeautjes! Jawel! Had die lieve sint toch even 2 pakjes op de post gedaan voor mij! Beste kerel is dat.

In de laatste 2 weken moest er uiteraard opeens een heleboel gedaan worden voor school, om de studiepunten binnen te krijgen. Morgen moet ik nog de laatste dingen inleveren en een presentatie houden. En als ik thuis ben moet er nog een paper worden geschreven voor History of Architecture, zo blijf je bezig.

Gelukkig zijn de eerste resultaten die ik terug heb positief. Met een 3 voor ArchiCad en een 4 voor zowel Technical English als Architectural design mag ik niet klagen!

Om duidelijkheid te scheppen. De Hongaarse cijfers zijn:
1: Onvoldoende
2: Net voldoende (5,5)
3: Voldoende
4: Goed
5: Super (10)

Morgen hoop ik ook het resultaat te krijgen van World Architecture & lifestyle en property development. Kijken of ik die 4-en door kan zetten :D.. Op de andere resultaten zal ik dan nog even moeten wachten, maar ik heb vertrouwen in mezelf.

Om half 3 morgenmiddag landt mijn mama in Boedapest, zodat we nog even samen pizza kunnen eten in Hongarije. Op vrijdagmorgen gaan we dan samen terug naar Eindhoven en dan nog even stukje naar het noorden toeren. Om 10 over 10 staat de vlucht van vrijdag op de planning. Er wordt stormachtig weer verwacht, maar hopen dat we daar weinig last van krijgen.

Vanavond heb ik de meeste dingen in mijn koffer gedaan. Toch valt het nog tegen hoe leeg mijn kamer is en hoe vol mijn koffer al. Gelukkig kan er ook nog wat mee in de handbagage van mij en mama en dan zal het wel goed komen.

Het is nu weer tijd om verder te gaan met het laatste huiswerk en hopelijk wordt het vanavond niet al te laat.


Veel liefs en tot heel snel!



  • 14 December 2011 - 08:13

    Gianne:

    Whoeeeee!
    Nog 2 nachtjes!! Hoe spannend is dat.. :P

  • 14 December 2011 - 08:13

    Gianne:

    Whoeeeee!
    Nog 2 nachtjes!! Hoe spannend is dat.. :P

  • 15 December 2011 - 11:29

    Janny:

    rustige vlucht toegewenst... enne..super die cijfers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Minor Budapest

Minor construction management @ Szent Istvan University

Recente Reisverslagen:

13 December 2011

Laatste dagen

18 November 2011

Wenen

13 November 2011

Laatste maand!

26 Oktober 2011

Update

07 Oktober 2011

Belgrado
Marieke

Studente bouwtechnische bedrijfskunde op Saxion Hogeschool Enschede

Actief sinds 18 Aug. 2011
Verslag gelezen: 1583
Totaal aantal bezoekers 60935

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 16 December 2011

Minor Budapest

Landen bezocht: