Reis - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Marieke Jonge - WaarBenJij.nu Reis - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Marieke Jonge - WaarBenJij.nu

Reis

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 Augustus 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Droog brood, blauwe eieren en lauwe melk is het ontbijt van deze morgen. Gelukkig zijn ze zich hier zelf bewust van het droge brood, want daarvoor hebben ze er een broodrooster naast gezet.

Gisteravond zijn we tegen 8 uur aangekomen bij ons hotel in Praag. Na een dag discuseren met de muts van de TomTom. Muts stuurde ons door de bergen, omdat ze de nieuwe snelwegen nog niet kende. Billenknijpen zijn we over krappe en slingerende bergweggetjes gekomen. Uiteindelijk hebben we muts genegeerd en zijn we weer richting snelweg gegaan. De rest van de reis is voorspoedig verlopen. We hebben gisteravond nog even voor het hotel op het terras kunnen zitten in een t-shirt en ook vandaag is het heerlijk weer.

Als ik klaar ben met typen zullen we onze spullen gaan pakken en verder gaan. Vandaag gaan we langs Brno (?) en Bratislava richting Budapest. Nog 530 kilometer staat er op de planning. Aanzienlijk minder dan gisteren dus, toen we ongeveer 800 km hebben gehad (die 800 km is zonder bergweggetjes e.d.)

Deze week hoop ik tijd vrij te kunnen maken voor het plaatsen van foto's!

Liefs Marieke

• 29 Augustus 2011 - 06:57

Gianne:

Nou vandaag maar weer een goede reis!! Hopelijk gaat de reis voorspoedig en kom je lekker op tijd aan in Budapest..

Liefs!

• 29 Augustus 2011 - 07:20

Hermien:

oooh die kleine bergweggetjes , je moet er tegenaan zien dat er geen tegenligger aan komt , heb altijd het gevoel dat het net niet past 2 auto's
    maar veel succes vandaag met de reis en doe kalm aan met z'n 3tjes

• 29 Augustus 2011 - 08:51

Maaike:

Haha succes dan maar weer vandaag! XX

• 29 Augustus 2011 - 09:25

Diny:

Succes met de laatste kilometertjes vandaag. xxxxx